SOFAKROKEN

20121104_140857

Her er noen bilder fra bloggkroken min.
Jeg har kjøpt meg nye star skåler, som jeg synes har en veldig flott blåfarge. Måtte også ha flere av favorittkrusene mine fra Madame Interiør. Disse har motiver av pingviner og prikker.

20121104_141139

20121104_141300

Det er ikke bare jeg som trives i denne kroken. :-)

Pusur er veldig glad i den myke sofaen.

Håper du også tar en titt innom min GIVEAWAY hvor du kan vinne dette cupcake kakefatet.

38-4649

Ønsker alle som titter innom en riktig fin søndag.

Signatur Miriam

7 kommentarer:

  1. Her var det koselig! Hadde veldig sans for koppene med pingviner på :) Og fatet på puffen gjorde seg; der fikk jeg en god ide - takk!
    Bli gjerne med på min give away :)
    Ha en fortsatt god søndag!
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Så fine skåler og krus og en koselig sofakrok. Og den puffen var fantastisk fin! Han en fortsatt fin søndag! Hilsen Mona

    SvarSlett
  3. Så fint:) Og for en herlig Pusur som ligger og koser seg, her er det to pusefrøkner som ikke får ligge i sofaen og er litt fornærma for det;)

    Takk til deg for at du er med hos meg og lykke til.
    Hanne:)

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig sofakrok! jeg sitter også endel i sofaen; blogger, ser igjennom dagens avis og gløtter bort på TV`n - gjerne samtidig :) Jeg ønsker deg en finfin ny uke :)

    SvarSlett
  5. Koselige bilder og en skjønn pus!

    SvarSlett
  6. Hei høpp!!

    Koselig hjem du har:)Og søteste pus har en jeg også:)

    Hjertelig velkommen som følger inne hos meg håper du vil trives:)

    Vi knottes!!

    Ha en fin kveld og helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett