GIVEAWAY HOS ET PUSLESPILL

Siden jeg har fornyet bloggen min prøver jeg på en liten giveaway.
Jeg gir vekk et hjerteformet Cupcake kakefat. Til cupcakes eller andre søte kaker.

Giveaway_edited-3

Slik kan du delta:

1 lodd: Legg igjen en kommentar og skriv hvor mange lodd du tar

1 lodd: Følg et puslespill

1 lodd: Lik og del et puslespill på facebook

2 lodd: Legg et puslespill på blogglisten din

Til sammen kan du ta 5 lodd.
Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar. Husk å oppgi epost-adresse hvis du ikke har blogg.

Trekningen blir på bursdagen min 3 desember.

Håper du vil delta :-)

Signatur Miriam

20 kommentarer:

  1. Jeg vil være med i trekningen med 3 lodd :)
    Bli gjerne med på mine give aways også :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Jeg blir gjerne med ;) 1 lodd til meg da☺
    Ha en fin helg videre!
    Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  3. Prøver lykken med 1 lodd.

    Ha ein fin søndag.

    Klem,

    SvarSlett
  4. 2 lodd til meg :) Kjempesøtt fat!
    Ingrid

    SvarSlett
  5. Jeg er med, 2 lodd til meg:)

    Ha ei god uke,
    Hanne:)

    SvarSlett
  6. Jeg tar 5 lykkelodd og håper på bursdaggave på min dag 4.12 :)

    Ha en fin uke snille du!

    Klem

    SvarSlett
  7. Tar ett lodd jeg:) Søt blogg du har! :)

    SvarSlett
  8. Tar gärna en lott! :)
    // Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Hei du!

    Selvfølgelig vil jeg være med på give awayen din også! Så fin premie, tvitvi;))

    4 lodd på meg, kommentar, følger og bloggrullen:))

    God klem til deg:))

    SvarSlett
  10. Hei :0)

    Kjempefin blogg !!

    Jeg tar 2 lodd ;)

    Klem Lill

    SvarSlett
  11. Trekker gjerne et par lodd. Jeg følger og du ligger i blogglisten min fra før:)

    SvarSlett
  12. Flott give away. Deltar med 2 lodd.

    SvarSlett
  13. Vedig fin:)
    Jeg deltar med 1 lodd jeg:)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  14. Veldig fin premie - denne ønsker jeg meg... Tar to lodd og håper..!

    SvarSlett
  15. Jeg deltar gjerne med tre lodd :)

    SvarSlett
  16. Så søt premie! Foreløpig har jeg kun tid til å legge inn kommentar, så 1 lodd da! ;)

    SvarSlett
  17. kan jeg få
    1 lodd: Legg igjen en kommentar og skriv hvor mange lodd du tar

    1 lodd: Følg et puslespill

    2 lodd: Legg et puslespill på blogglisten din
    pllliiiiissss

    SvarSlett